Koncerna «Latvijas Finieris» bērza saplākšņa produkti, ko uzņēmums piegādā 70 pasaules valstīs, turpmāk būs pazīstami ar jaunu zīmolu «Riga Wood».
«Produktu attīstībā vienmēr esam virzījušies uz aizvien augstāku pievienoto vērtību Baltijas jūras reģionā iegūtai bērza koksnei. Šodien «Latvijas Finieris» ir pasaules līderis bērza saplākšņa produktu risinājumos un saistītajos pakalpojumos, šo pozīciju vēlamies stiprināt ar atbilstošu vizuālo identitāti,» skaidro Mārtiņš Lācis, «Latvijas Finiera» valdes loceklis un Tirdzniecības un loģistikas sektora vadītājs.
Individuāla pieeja klientiem
Jaunais «Riga Wood» zīmols izceļ «Latvijas Finiera» individuālo pieeju klientiem, nodrošinot vairāk nekā 30 dažādu industriālo nozaru pārstāvjiem pielāgotus augstas pievienotās vērtības bērza saplākšņa risinājumus. «Eiropas zaļais kurss un globālie klimata neitralitātes mērķi viennozīmīgi veicina pēc iespējas plašāku atjaunojamo resursu, tai skaitā koksnes izmantošanu. No otras puses, aizvien lielāka uzmanība tiek pievērsta produktu ilgmūžībai, atkārtotas pārstrādes iespējām un ietekmei uz vidi visā pievienotās vērtības ķēdē. Tas lieliski saskan ar «Latvijas Finiera» attīstības stratēģiju, kurā koncentrējamies uz augstākās veiktspējas bērza saplākšņa produktiem, kas izceļas ar izturību un ražoti ievērojot ilgtspējīgas uzņēmējdarbības un aprites ekonomikas pamatprincipus, sākot no kokmateriālu ieguves līdz pat galapatērētāja pielietojumam,» atzīst Mārtiņš Lācis. Kā uzskatāmu piemēru viņš min pirms dažiem gadiem radīto unikālo bērza saplākšņa līmi «RIGA ECOlogical», kur bioloģiskās izcelsmes lignīns izmantots kā daļējs aizvietotājs tradicionāli lietotajam fosilajam fenolam, tā nodrošinot būtiskas priekšrocības klientiem nozarēs ar visaugstākajām vides prasībām.
Zīmolā ietverts stāsts
Daudzus gadus «Latvijas Finiera» produkcija pasaulē bija pazīstama ar zīmolu «RIGA», savukārt koncerna 12 starptautiski bāzētie produktu attīstības un tirdzniecības biroji nesa «Riga Wood» vārdu. Apvienojot abus zīmolus vienā un piešķirot jaunu vizuālo identitāti, koncerns iet soli solī ar izvirzītajiem stratēģiskajiem mērķiem un globālajām tendencēm. «Inovācijas, ilgtspēja, augstas veiktspējas produkti un atvērtība jauniem risinājumiem, iedziļinoties un izprotot klientu vajadzības – to iemiesojam jaunajā «Riga Wood» vizuālajā identitātē, tas raksturo zīmola un uzņēmuma solījumu sev, klientiem un sadarbības partneriem,» akcentē Mārtiņš Lācis. Savukārt zīmolā ietverto stāstu ir iedvesmojusi pati daba – līnijas, kas ir viens no grafiskajiem risinājumiem, simbolizē bērzu birzi un finiera loksnes saplāksnī. Vēl jo vairāk, šie jaunās vizuālās identitātes elementi akcentē uzņēmuma attīstību «kārtu pa kārtai», pārdomātus un tālredzīgus lēmumus, rīcību un risinājumus.
Jāatzīmē, ka paša koncerna «Latvijas Finieris» vizuālā identitāte saglabājas nemainīga.
Pauls Beķeris, AS «Latvijas Finieris» sabiedrisko attiecību speciālists